28 November 2012

Pengecas Telefon Bimbit Tanpa Soket?

Masalah mendapatkan pengecas telefon bimbit terutama ketika saat genting mungkin boleh diatasi dengan menggunakan pengecas telefon bimbit mudah alih jenama Zelite keluaran syarikat bumiputera, Accuwest Sdn Bhd. Pengecas telefon bimbit mudah alih itu atau Z2100 bukan saja boleh digunakan di mana-mana, malah mampu bertahan sehingga lapan jam. Semua orang mempunyai produk teknologi yang menggunakan kuasa bateri, namun ia akan menjadi masalah jika tidak dapat dicaj hanya kerana tidak menjumpai soket dinding.

Dengan menggunakan produk ini, telefon bimbit boleh dicaj di mana-mana tanpa sebarang masalah kerana ia turut dilengkapi dengan penyambung telefon bimbit yang bersesuaian. Syarikat tersebut telah melakukan kajian selama dua tahun untuk menghasilkan produk itu dan mengetengahkan konsep teknologi serta gaya dalam menampilkannya. Ia dihasilkan dengan warna dan gaya menarik supaya pengguna berasa berbaloi membelanjakan wang untuk membelinya. Malah, ia adalah yang pertama menggabungkan teknologi dan gaya dalam satu produk.

Produk itu diperbuat daripada lithium polimer yang tidak akan meletup pada suhu ekstrem dan menggunakan konsep teknologi hijau. Produk ini juga direka dan diakui berkualiti kerana sudah dipasarkan di Amerika Syarikat dan United Kingdom (UK) serta mendapat sambutan menggalakkan. Mereka yang berminat menjadi ejen pemasaran atau mendapat maklumat lanjut boleh atau layari zelite.net.

- MM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...