02 Mac 2007

'Shutdown Day' - Satu hari tanpa PC


Di sinilah cabarannya. Adakah anda berani untuk menutup (shutdown) komputer (PC) anda & tidak menyentuhnya dalam masa 24 jam?

Sesetengah daripada anda mungkin berkata, “Ya, saya boleh melakukannya. Saya masih boleh bernafas malahan membuang PC tersebut”. Tetapi mungkin salah seorang daripada anda akan berkata dengan segera, “Tidak! Saya tidak boleh hidup tanpa PC saya. Tolong biarkan kami hidup bersama…”

Apa-apa pun, di sini ada cabaran untuk sesiapa yang celik komputer, pencinta komputer atau sesiapa yang menggunakan komputer setiap hari dalam hidup mereka. Saya mencabar anda untuk menutup PC anda & jangan sesekali menyentuhnya atau menggunakan komputer dalam jangka masa 24 jam bermula pada 'Shutdown Day' (24 March 2007). Jika anda boleh jauhkan tangan anda daripada papan kekunci (keyboard) & tetikus (mouse), saya mengaku anda seorang yang hebat! :p

Muhd Izzuddin Shah: Saya tidak berfikir saya dapat menutup PC lebih daripada 8 jam.

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama07 Mei, 2007

    saya boleh!!! dengan masuk ke hutan atau sibuk dengan experiment, saya yakin saya boleh xsentuh pc saya. tapi when it comes to kene buat lab report, memang perlukan pc :P

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi melawat dan memberi komen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...